13 marca 2012

Berlin

Bola som v Berline...


...myslim, ze bude aj pokracovanie.

7 komentárov:

Unknown povedal(a)...

Milujem Berlin!

Jana Šamalík povedal(a)...

ha! uz aj ja! :o)

Anonymný povedal(a)...

Mam radost, ze jsem Vas nasla :) kdysi jsem si u Vas na fleru koupila fotografii a ted vidim Vasi reakci na nejakem beautyblogu :) fotoblogy mam moc rada, hned se jdu na to vsechno podivat.

Orsi povedal(a)...

pekný blog :)

Vivi povedal(a)...

To je taková nádhera, okamžitě bych se tam vypravila a zažila přesně tu úžasnou atmosféru, která dýchá z fotek. Potlesk! ;-)
Vivi

Mila de Illusoire povedal(a)...

Hezké :)

Biancaprincipessa povedal(a)...

ja som chcela ist do Berlina zrovna teraz o dva tyzdne ale znechutila ma cena vlakovych listkov..za tu cenu sa clovek dostane skoro vsade do EU aj mimo EU letecny a nie vlakom :/


Pozyvam na 5rocnu giveaway o balicek Bioderma kozmetiky, hodinky a voucher na 50€. Tu:
http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

Zverejnenie komentára